Jaså

Tjena moorss uti stugan tralalalala. Bli inte rädda jag bara driver. Driver igen. Hohohoho.
Först kan jag ju börja med att berätta om igår, bloggade ju inte då. Skullle träffat Josefin men det blev inte något av det, för jag hade ont i huvudet hela dagen och ingen ork att göra något... Sorgligt. Hahah. Mmmh. Så vidare.
Idag har det varit jätteskönt väder, efter allt regn och så var det här väldigt behövt, shortsväder liksom. Vaknade ungefär vid 9 imorse, gick upp och åt frukost framför en film. Lite mys sådär. Sen badade jag och fixade mig och så och sen efter någon timme träffade jag söta Josefin, vi gick till affärn och köpte kakao och muffinsformar, ni vet sånt som ALLTID behövs hemma. Haha närå men vi skulle baka muffins, för hon skulle ha med sig till sitt läger imorgon så då hjälpte jag till lite sådär. Haha vi gjorde inte riiktiigt enligt receptet, men men muffinsarna blev väl... eh bra i slutet. Sen gick vi ut och träffade Tess, Tilda och Micci också, trevlans. Efter ett tag gick jag hem och tur som jag hade kom mamma och pappa körandes med bilen hemåt i samma stund så jag fick skjuts halva vägen haha. Och nu sitter jag här... Ska nog sova snart (läs SKA SOVA SNART). Satt... Sov gott. Det hade iallafall jag tänkt. ;)


Haha OOOOH gammal bild, men erkänn cool? ;) Iallafall så tog jag den då det hände en massa saker så jo, bilden medför sig minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0