Ja, jag lever

Haha.
Hej bloggen! Vet att jag inte har bloggat sen... I lördags? Oops.
Iallafall så hade jag det jätte bra i Sigtuna! Orkar inte berätta vad vi gjorde och sånt haha.
Som ni ser så har jag gjort om min blogg lite, ändrat header och bakrund. Va tycks? Jag tror jag är nöjd iallafall. Vet inte riktigt än, kan liksom inte bestämma mig haha. Aja.
Idag mådde jag inte så bra. Sjukt trött, har inte sovit bra på typ tre veckor och aa, nu får ni inte veta mer...
Hjälp har massa saker att göra ikväll känns det som... Ska först och främst somna tidigt ikväll så jag är utvilad imorgon. Sen har jag två läxor till imorgon, engelska och spanska. ASSÅ DRYGT! Orkar inte. Men måste. Sen ska jag duscha och fixa lite andra grejor som måste göras. Och allt detta på typ en timme. Aja.
Sov gott, godnatt. ♥


en äkta vän är den som ser sorgen i dina ögon
medan alla andra tror på ditt leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0