I'd rather be with you

Hej hopp i lingonskogen. Idag har vi haft vanliga lektioner, men som tur bara tre stycken. Först hemkunskap, vi gjorde nån slags köttfärssås och makaroner. Haha Hanna hackade löken tills den knappt syntes! :') Men det var gott, och för att vi precis ätit åt vi ingen lunch. Sen so, ny lärare, tråkig lektion. Typ pratade om demokrati. Efter det svenska. SEN SLUTA. Gick hem och typ bakade kladdkaka, mums. Sen cyklade jag till ica och lämnade tillbaka två filmer vi lånat. Och nu ska jag träffa Bernice snart, trevlans. Men kommer inte vara ute så länge, det vet jag.
Jag mår illa av kladdkakan. Bajs.

Pusshej *:


Bild tagen NYSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

- NANANANAN JAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D

2010-08-24 @ 21:35:42
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0