Fredag den trettonde

Godmorgon! Okej, inte för att jag vaknade precis nyss men ändå. Vaknade typ halv 9 imorse, sen dess har jag ätit frukost och kollat på tv. Snart ska jag väl packa inför helgen, men det går nog snabbt, är inte så mycket som behövs packas. Ska jag också städa Puffs bur innan vi åker. Juste, ska också baka cheescake, min faster fyller år snart så vi ska fira henne och så, typ överraskning i think.
Just nu sitter jag iallafall och kollar på kläder, åååh jag vill shoppa! Ska nog åka till stan när jag kommer hem och köpa lite saker innan skolan börjar, för när den börjar så har man ju inte alls lika mycket tid liksom. Aja.
Förresten, idag är det fredag den trettonde! Usch, men jag tror nog jag aldrig haft mycket otur på den dagen förut, så varför oroa sig nu? Undrar varför just fredag den trettonde blev otursdag egentligen? Varför inte torsdag den tjugoförsta? Eller måndag den åttonde..? Haha nån som vet?
Aja får hoppas på ingen otur idag iallafall.
Kommer som sagt inte blogga förän på söndag eller måndag, så en kort bloggpaus blir det tills dess.
Ha det bra, pusshej!

Bild på mig och Josefin igår ♥


Kommentarer
Postat av: sara juto♥

SV:

tack så mkt men blev inte nöjd :( tycker din e mkt finare :D ♥

2010-08-13 @ 20:30:51
URL: http://karolinaochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0