...

Godmorgon typ. Vaknade för ett tag sen och sen dess har jag typ ätit frukost och legat i solen, jippie solen är framme och det är varmt! Gick upp lite tidigare idag, hade gärna kunnat sova lite längre men lika bra och vänja sig att man måste vakna tidigt hur sent man än somnar. Okej inte för att jag vaknade så himla tidigt, men ändå. Det är skitkort tills vi börjar skolan ju! o: Känns som att jag inte gjort någonting den här sommaren. Eller asså jag har gjort en massa, men det har gått så snabbt! Och så blir det åttan och allt, betyg och jobbigt.
Nog för det tråkiga. Idag ska jag vara med Sara! Nu måste jag göra mig i ordning, ska ta en snabb dusch först också. Men ni får ha en bra dag. :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0