Bloggtorka

I knoow... Men jag orkar inte blogga heela tiden. *host*
Ute är det inte torka, allt annat än torka! Regnet öser ner! Tyckte jag hörde åska nyss också, fast det var jätte långt borta men ändåå, jag hatar åska! Visst, risken att det slår ner nära en är pytteliten, men faktiskt så slog blixten ner i min gammelmorfar så han dog, så det är inte omöljligt.
Är grymt trött. Har haft jätte svårt att sova den senaste veckan så känns som att jag inte sovit på typ flera dagar...
Vet inte vad jag ska göra nu, kanske sätter på en film eller nåt, att gå ut är iallafall ingen ide om man inte vill bli dyngsur. Senare i eftermiddag ska jag iallafall träffa Josefin. :D
Ha en bra dag. ;) Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0