Äntligen helg!

WOHO äntligen helg. Känns som evigheter sen. Fast det är ju egentligen bara fem dagar men... Iallafall. Efter skolan gick jag och Josefin hem till henne, åt lite mellis och precis när vi höll på att göra kladdkakssmet plingade det på dörren och där stod Lisa och Tess!
Vi satte oss och kollade på tv medans jag och Josefin åt vårat mästerverk. Lisa och Tess ville inte ha, jag förstår dom. Det var nog ingen vacker syn, haha! Aja smeten var god iallafall, och blev lätt illamående av den. Nej jag bara skoja, tungt illamående. Gick hem och käkade sen, skönt att få lite riktig mat i magen haha. Efter middagen mötte jag Josefin vid ica och hon köpte lite godis och jag köpte klubbor. Gick till henne och låg i en hög på golvet och kollade på tv, golvpotatisar där ha ha. Åjo. Nu sitter jag här och har faktiskt lite ont i halsen. Förkylning går ju nu, typ halva klassen är förkylda. Usch. Ska sova nu, får jag hoppas på att det blir bättre till imorgon.
För imorgon åker jag till Sigtuna till bästa Hanna och sover över där! Kulkul. :D
Bloggar mer imorgon...
Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: bernice

- haha javisst såklart! :d

2010-08-28 @ 00:04:30
URL: http://bernicebauers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0