TREDJE ADVENT och LUCIADAGEN ,

Wiiieeee, idag är det tredje advent o Luciadagen! Shit, inte så långt kvar till jul! :D
Vaknade för en timma sen, ville sova mer, men det gick inte. (x
Sen ska jag och Hanna Betty dra ner t stan. :P Efter hon har ridigt, hon skulle rida kl. 10, och nu är klockan halv 11. Men jag vet inte hur lång tid det tar. Höhö,
Men ska väl köpa lite julklappar, har tänkt lite, måste prata med några om de där... ;) x) hahah.

Jag har gjort en till header till min blogg, asså jag veet, inte så avancerade men I don't care, jag håller ju faktiskt på att lära mig haha. Men en sak får jag inte till... Bakrundsfärgen, jag vill ha den svart, men jag får inte till det... :o Får testa lite. x)

ha en bra dag, kanske bloggar mer sen, puss.


fick bli en bild från våran seriösa lektion, sry gammal bild! x) <3
fick bli nån bild från vår seriösa lektion, sry gammal bild!

Kommentarer
Postat av: erika

ass¨fy faan för nilden Johanna! Jag hatar dej! <333

2009-12-13 @ 17:52:19
URL: http://erikaalaarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0