kina mat

heej ;D
idag va jag jju me hanna betty på stan, ;) fett kul ! Köpte en julklapp t henne, emil & mamma. Sen va jag typ hemma ett tag, & sen träffa jag & mimmi & vi träffade frida. :D sen gick vi runt lite & sen till mimmi. :) sen åkte jag hem me mamma & pappa från sävja , och åt kina mat (nu fattar ni rubriken) , (mamma/pappa hade köpt (x ) gott, älskar kina mat. ;)

förresten.., Idag slog jag handen i min vägg, så min tumnagel vikte sig på mitten, & de blödde, de gjorde skit ont.., xP Haha den gör fortfarande ont, så jag kan inte smsa normalt...

& idag är det söndag... Va betyder det? Joo, SKOLA imorn. -.- Orkar inte, men det är ju bara drygt en vecka kvar så får väl hålla ut. haha. x)

see ya.

Kommentarer
Postat av: Sara<3

träffa er två ggr på stan xD<333 de va ju mysigt :P<3

stackars dej med din tumme :(<3 Ses imorgon i skulan :)<3

2009-12-13 @ 21:08:20
URL: http://karolinaochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0