JULLOV (y)

heeej! :DD

dagen har vart bra, förutom att jag sitter här och har typ magknip. :S Har haft det i typ en timme, men det var värre förut.
Iallafall har vi varit på studenternas idag och åkt skridskor, haha. Det gick väl bra, förutom att jag va typ sämst, asså va så ovan. x) Från studenternas fick jag om & betty skjuts av helena (bettys mamma), skööööönt, för min påse va ju säämstaste. -,- Taack! :DD

Sen när jag kom hem fixa jag mig lite & sånt, sen fick hanna, jutt & jag skjuts av göran (hannas pappa) t skolan igen, för att ha julavslutning. :P Najjs, skönt som fan me jullov. (y)

Men får se om jag går ut med hanna & jutt sen, kanske bernice?, vi får se om jag orkar och om jag fortfarande har ont i magen då.

hare bra, kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0