"I hope that one day, you understand how much I loved you. You will always be a part of my heart"

(Fan vilken lång rubrik, men visste nt va jag skulle skriva där... ;) )

Hej bloggen !
Idag har jag å mamma varit på Fäboden för att köpa mat å sand t Mio, (hamster). Såg en huur söt hamster som helst, :D Den va fett liten. Sen åkte vi t stan , köpte lite grejs. Köpte ~ en kofta ~ ett linne ~ ett halsband ~ jeansleggings ~ några sjuukt sköna strumpor, lr har inte testat dom än men dom verka så häär sköna iaf (a) ~ sen var det nåra till saker. Vet inte va jag ska göra ikväll, får se.
Imorgon ska jag vara me 2 av mina älsklings Hannor. ;)
Kyssar !

Föresten, såg Fanny i tidningen idag, saknar dej hjärtat ! <3

Kommentarer
Postat av: hanna

ska vi träffas imorrn? :s för jag kan inte då ska t sigtuna :s <3

2009-12-05 @ 22:18:55
URL: http://frankiis.blogg.se/
Postat av: faannny!

yeaah :D saknar dig grymma mycke!! vi måste bara ses! vad händer imorron? puuuss <3

2009-12-05 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0