Hiss o diss (;

hahah nu tänkte johanna hissa och dissa lite. ;p

HISS
~ bra kompisar - jag älskar bra kompisar. Såna man kan lita på, såna som finns där om man vill snacka med någon. Alla borde få ha bra vänner!
~ varma skor - jag HATAR att frysa om fötterna ! Varma, sköna, mysiga varma skor - tummen upp för dom!
~ julbelysning (julstjärnor, adventsljusstakar, ljusslingor) - det är så mysigt med små lampor, det blir liksom inte lika mörkt och tråkigt då, nu när det är så mörkt ute hela tiden. x) Dom lyser upp liksom, haha.

DISS
~ Ben och Jerry's glass - Asså misstolka INTE! Jag äälskar Ben och Jerry's glass, men de kostar så jävla mycke. Mina pengar tar ju slut skitsnabbt. x)
~ att det inte kommit snö än - Jag vill ha snö. Det kan väl iallafall snöa litee?
~ när mobilen fuckar sig - tummen ner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0