heeeeeeeeeeej.

Idag, söndag, fyller pappi år. Fick gå upp tidigare för att fira honom, kul, fast va trött som fan. (x
Sen skulle jag egentligen vara med Hanna B, och senare skulle Hanna F komma, vi skulle baka lussebullar, men det blev inte av, iallafall inte att jag var me, mådde/mår inge bra. :( Är förkyld. Mitt huvud känns tungt och typ uppstoppat och gör ont, min hals är knas och aa jag känner mig inge bra. Jätte kul. Har typ slappat hela dagen, ska snart kolla på film tror jag. :p Vet bara inte vilken, assååå har alltid problem med att välja film. -,- Höh. Vi ses, kanske, imorn. :)
Slängkyssar !

saknar er <3
Håkan Hellström - KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG, minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0