^^

hellu.
Imorse väckte emil mig typ 10. D:
snart/senare ska vi ha gäster, från frankrike. dom är bara här i sverige och hälsar på & sånt. de va skit länge jag träffa dom.

efter att dom vart här så ska jag typ träffa hanna & jutt. :)
föresten va gårdagen superbra, asså va ju med hanna & jutt på fyrishov. ;) Vi tappade bort vår skåpnyckel typ 2 elr 3 ggr, och tappade bort värdeskåpsnyckelt 1 gång, men asså vi hittade dom. En gång ramlade skåpnyckeln ner under hopptornen. x) fast jutt dök ner & hämta den, hon fridyker ju. :) thihi.
aja kul va dagen.

ps: jutt & jag skrattar konstigt. :S

ps 2: ni har blivit dåliga på att kommentera! :(


puss&kram

bild tagen typ för några dagar sen. x)

Kommentarer
Postat av: Sara<3

johanna du e ju så sööt :D <33

2009-12-28 @ 16:56:51
URL: http://karolinaochsaras.blogg.se/
Postat av: Felicia

HEJ JOHANNA SÖT :D

2009-12-29 @ 15:50:33
URL: http://barajagfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0