'

( kmr inte på ngn rubrik ;) )


Heeeej!
Dagen har varit sådär, helt okej egentligen, förutom imorse, hade det stressigt som in i helvete. lr asså först hitta jag inte min mobil (& då var jag redan sen) , den va helt gone, fast jag visste att jag hade haft den för typ en halvtimma sen, så. Aja jag hitta den iaf inte, & jag ringde efter den skiit många gånger eftersom jag verkligen behövde den idag. & sen glömde jag typ massa grejer, så vart lite kaos. x) Sen blev jag jätte sen.

i skolan va de sista riktiga lektionsdagen, eftersom att vi ska t studenternas på måndag typ hela dagen & slutar på måndagkvällen. :D
& idag fortsatte jag & betty på våran lilla vattenmolekylhistoria vi gör på NO;n, den äger! ;) haha <3
sista lunchen vi får innan jullovet var "vintersoppa". Det va ju typ samma som höstsoppan och sommarsoppan. Iallafall äcklig & kall, dessutom fick man vitlökssås till typ, passa inte.(varför skriver jag om maten) Iallafall ett minus för lunchen. ;)

seeeeeen ska jag träffa hanna, fanny & sofia!! :D Åååh saknar dom små grisarna. Vi ska byta julklappar haha. :) <3
I don't know va jag ska skriva mer, kanske kmr ngt mer inlägg ikväll, får se. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0